OZOLS moduļi
OZOLS ir modulāra sistēma, tajā ir 12 galvenie moduļi, kuriem var pievienot citus, konkrētām biznesa nozarēm pielāgotus moduļus.
Personāls
Pārvaldiet un attīstiet uzņēmuma vērtīgāko resursu — personālu.
Avansi
Uzskaitiet un veiciet avansu norēķinus ar uzņēmuma darbiniekiem
Pamatlīdzekļi
Pārvaldiet uzņēmuma ilgtermiņa ieguldījumus un nemateriālos aktīvus.
Ražošana
Pārvaldiet ražošanas procesus, materiālu un ražošanas resursu uzskaiti.
Algas
Plānojiet, aprēķiniet un izmaksājiet darba ņēmējiem atalgojumus.
Finanses
Uzskaitiet un pārvaldiet uzņēmuma finanšu resursus.
Līgumi
Pārvaldiet iepirkumu, pārdošanas un tirdzniecības līgumus.
Noliktava
Veiciet preču un materiālu uzskaiti neierobežota skaita noliktavās.
Virsgrāmata
Pārvaldiet kontējumus, veiciet grāmatvedības datu analīzi.
Budžets
Plānojiet un kontrolējiet uzņēmuma budžetu pa uzskaites dimensijām.
Pārdošana
Efektivizējiet pārdošanas procesu, pārvaldiet norēķinus ar pircējiem.
Iepirkumi
Pārvaldiet iepirkumus un norēķinus ar piegādātājiem.