Personāla vadības portāla pašapkalpošanās sadaļa
Ja meklē personāla vadības risinājumu un nepieciešama pašapkalpošanās sadaļa - ieskaties!

Ja meklē personāla vadības risinājumu un nepieciešama pašapkalpošanās sadaļa — ieskaties!

Piedāvājam lielisku risinājumu, kur darbinieki paši var veikt administratīvās funkcijas, kas atvieglotu dokumentu plūsmu papīra formātā. Dokumentu aprites procesi kļūst automatizēti un viegli kontrolējami! Rīkojumu/ iesniegumu apstiprināšana notiek elektroniski, balstoties uz iepriekš definētām dokumentu aprites shēmām - pa amatiem un struktūrvienībām!

Darbiniekiem ir ērti pieejamas šādas iespējas:

- Atvaļinājumu pieteikšana
- Informācija par uzkrātajām atvaļinājuma dienām (ikgadējais un papildus atvaļnājums)
- Komandējumu pieteikšana
- Avansa pieprasījuma izveidošana
- Algu lapiņas informācija
- Piemaksu, prēmiju, dāvanu pieteikšana
- Informācija par uzņēmuma labumu grozu
- Informatīvie paziņojumi no uzņēmuma vadības/ struktūrvienības vadības
- Informācija par saviem personas datiem, darba līgumu, rīkojumiem, veselības pārbaudēm, sertifikātiem, darbinieku apliecībām u.c svarīga informācija.

Uzzināt vairāk par personāla pašapkalpošanās sadaļu un tās ieguvumiem: https://ozols.lv/solutions/hr/portal

Raksti uz Ozols atbalsta dienestu un interesējies par savam biznesam piemērotu personāla vadības risinājumu: atbalsts@ozols.lv.

Personāla vadības portāla pašapkalpošanās sadaļa
Ozols Grupa, Anželika Dzvinko 30 septembris, 2022
Share this post
Archive
Izmaiņas ar 2022. gada 1. augustu
Aprūpētāja atvaļinājums